2011/05/13

Riktiga blommor....

om man inte vill göra plåtblommor så kan man välja en planteringslåda
i plåt och trä och göra en sån här tjusig plantering...
jag har påbörjat mina blominköp och det är samma visa varje
år...hur var det nu jag tänkte...vilka blommor ska jag plantera
i år och så spinger jag ut och in i växthusen...när jag kom hem
gick jag igenom mina foton och hittade det här fina arrangemanget
jag har lyckats pricka in
en del av plantorna...men...
jag får nog hålla mig till mindre
krukor.....

4 kommentarer:

  1. Så fint du gjort.! Helt i min smak.Ännu har jag inte gjort något åt mina krukor har på landet,veckan som gått sedan vi flyttade ut har gått åt till att röja tomten, men i veckan som kommer är det dags. Jag gör precis som du: Springer som en yr höna, och kan inte bestämma mig
    Elisabeth

    SvaraRadera
  2. Men åååå vilken vacker blomlåda,en sån vill jag ha i år...:))
    Ha en riktigt skön dag..Kram vännen!!!

    SvaraRadera
  3. Riktigt, riktigt fint har du fått till ditt arrangemang. Jag köpte också lite sommarblommor häromdagen men de står fortfarande i sina plastkrukor för inspirationen tog slut när regnet kom..

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  4. SÅ FINT !!!:)
    Här är en som ....mååååste ge sig iväg för att inhandla lite smått o gott till krukorna...:)
    Blev riktigt sugen nu...:)
    KRAMAR till dig, Cia:)

    SvaraRadera