2017/06/29

Om en månad är det vernissage..

Idag den 29 juni är det exakt en månad kvar till utställning och vernissage "sommarutställning i Gysinge" Jag har plockat fram alla tavlor jag målat i vinter och gör nu en översyn, sätter titlar och funderar på priser. Alla tavlor ska också fotas och läggas in i mappar i min dator. Själva fotandet är inte alltid så lätt eftersom jag fotar utomhus för att få ett bra ljus, helst en solig dag i skuggan. Utställningstid 29 juli-13 augusti 2017. Tavlans mått 42x34 Titel: mor och barn akryl på duk SÅLD

2 kommentarer:

  1. Fin! Vilka härliga färger.
    Så du har att fixa med till utställningen ,-)
    Men det låter kul, många soliga dagar hoppas jag du får så du kan fota i lugn och ro!
    Ha det fint KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Usch vad jag är dålig att blogga just nu. Jag har fixat klart, nästan i alla fall. Inte långt kvar nu, så snart får jag börja bli duktigare att lägga ut tavlorna på bloggen, är lite hemlighetsfull före utställningen. Ha det fint vännen..

      Radera