2013/09/11

Kvinnan på cykeln

I vintras fick jag en beställning på en tavla. Det skulle vara en kvinna med blå klänning på en röd cykel. Jag fick även en bild som jag kunde utgå ifrån. Jag brukar inte måla på beställning, men om jag fick göra på mitt vis så antog jag utmaningen och det fick jag naturligtvis. Här ser ni nu tavlan i sin hemmiljö, det var riktigt kul att jag lyckades få med alla färgerna från den broderade kudden som ligger i den fina röda soffan...ibland har man tur....      Akryl 40x50  SÅLD

6 kommentarer:

  1. Så fin!
    Du är duktig, en härlig konstnär.
    Den här blev en favorit för mig!
    Den som beställde den, måste vara överlycklig!
    KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
  2. ja den skulle jag också ha kunnat best..så himla fin den va..Hon måste ju va lycklig som fått den. ha en bra dag!

    SvaraRadera
  3. Jättefin, beställaren måste blivit mer än nöjd
    Ha det fint
    KRAM
    Eva

    SvaraRadera
  4. Så jättefin den blev och den passar ju perfekt där i hörnan..

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  5. Jättesnygg..passar ju otroligt fin på den platsen. Ibland är det kul att måla efter beställning, men svårt tycker jag. Din blev toppen..Må så fint, och god fortsatt vecka //Kram Karina

    SvaraRadera
  6. Tack för titten hos mig!
    Så fin tavlan blev - du är så bra på att måla!
    Ha en fin vecka och kram!

    SvaraRadera