2014/12/07

Andra advent

Då var det söndag och andra advent. 0-gradigt och lite blåsigt ute. När jag tittat ut får jag en känsla av vår, absolut inte jul. Mina bilder jag visar idag är små teckningar i akvarell och tusch. Det är sånt jag roar mig med på kvällarna framför tv:n. Det lilla formatet är perfekt att jobba med när man soffhänger. Vartefter de blivit klara har jag satt fast bilderna på en gammal sliten bräda som jag sen kan ställa mot väggen. En liten tokig idé jag fick,  men kanske inte så tokig i alla fall...

5 kommentarer:

  1. Härligt ,-))))
    Du är en konstnär du!
    GILLAR!
    Ha det jättefint KRAM från mig Primrose ,-)

    SvaraRadera
  2. Ingen tokig idé....så läckert, så läckert. Du är så duktig på att måla, djupt imponerad.
    Hoppas att du har det bra och är rädd om dig!
    Varm kram från mig.
    Vink vink.

    SvaraRadera
  3. Nä, inte tokigt! Underbart kreativt och fint!! Kram

    SvaraRadera
  4. Nej, den idén var inte alls tokig.. Jättefint tycker jag..

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  5. Dom är ju jättefina. Man ska alldrig begränsa sin fantasi, utan låta den blomma. Fiiint.
    En skön ny vecka önskar jag dig.

    Kram.

    SvaraRadera