2016/11/30

Nostalgi

Det här är bilder på mig och min konst från 1971. Jag blev så glad när jag tittade på de gamla diabilderna och fick se något av mina verk från den tiden. Då som nu så tycker jag om det grafiska svart vita. Jag målade på pappskivor och jag minns att jag också målade en stor gul giraff, (som jag inte har någon bra bild på) i samma stil som den här målningen. Dessa målningar fick pryda väggarna på tidigt 70-tal,  men tyvärr är målningarna borta för längesen, men minnena väcktes till liv, jättekul

2 kommentarer:

  1. Så himla kul!
    Jättefin är du tavlan är också jättefin, häftiga bilder, tur du har dom sparade!
    Du kan förstora upp dom ,-)
    Härligt.
    Tänk vad kul det är att hitta något från förr!
    Ha det så fint KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
  2. Visst är det kul. Synd att det inte finns fler foton på allt jag gjort, kram och tack till dig Primrose

    SvaraRadera