2018/03/27

Snart är det påsk

Det är så roligt att hålla på med decoupage, speciellt med sina egna målade bilder. När jag tecknade och målade alla fåglar i en bok så visste jag inte vad jag skulle ha fåglarna till. En vit nyköpt kruka blev svaret på min fundering. Något påskägg med pippisar har också kommit till av bara farten.....

Påskäggen köpte jag på loppis och målade dom vita, sen fick den här underliga figuren sin plats. Jag gillar den fast hon inte är som alla andra,  kanske just därför hon är så spännande och kom till i samma bok som pippisarna.... Nu är det full fart mot påsk och utställning...

2 kommentarer:

  1. Soft girl och drömmande så himla fina! Du är unik så är det bara! Och vilket hår du får till!,-))
    Men SÅ läckert älskar dina fåglar på krukan blir dom superläckra! Ansiktet på påskägget gillar jag också! ,-)))
    Himla fint!
    Ha en härlig Påsk. KRAM från mig Primrose ,-)

    SvaraRadera
  2. Tack tack tack tack............

    SvaraRadera