2013/02/08

Klar, tror jag

Nu har jag jobbat lite till på min franska ballet skor målning. Jag är fortfarande lite osäker på om jag är nöjd eller inte. Eftersom jag fotade målningen innan jag började ändra kan jag jämföra resultatet. Känner mig lite nöjdare, så nu får den vara. Om jag ändrar mig igen kan jag alltid visa det vid ett annat tillfälle resonerar jag med mig själv. Ni hör hur velig jag kan vara, men nu trycker jag på publicera-knappen....
Ha nu en riktigt trevlig helg alla ni där ute /Irene/

5 kommentarer:

  1. Jag tycker att du ska vara nöjd för den är superfin,men jag vet att man kan vela hur länge som helst....:)) Med vissa tavlor jag gjort har jag målat å målat tills det bara blivit skit av dom för att jag inte blir nöjd....:)))

    Ha en underbar Lördag...
    Kraaaaam till dig!!

    SvaraRadera
  2. Jättefin den ska du verkligen vara nöjd med
    Ha xen skön kväll

    SvaraRadera
  3. Fina skor i dina underbara färger som du målar i..ljuvt för ögat och själen..
    Jojo, jag har innestående kattvakt som kan passa kisse när jag är på kurs..Tyvärr är de fullbokade den kurserna som var tilltänkta i Italy.-.finns ju andra ( lite billigare )..nåt ska jag då finna..men det är nog dags att boka innan det är försent..
    I Dalarna, finns ju bra..Min kompis pratar om Kurs i Danmark, ja vi får la se..
    Önskar dig en fin söndag//Kram

    SvaraRadera
  4. så fina ballerina skor..,så du får va nöjd med dem..Du gör så fina tavlor..ha en bra ve´cka.

    SvaraRadera
  5. Jösses, du ska såklart vara jättenöjd..

    Kram Maidi

    SvaraRadera