2012/05/07

Sålt och presentat

tänk vad det är svårt att skiljas från vissa målningar.... rosorna målade jag för flera år sen och jag är så kär i dessa små tavlor med sina engelskt röda ramar MEN jag har aldrig haft dom uppsatta på väggen, nu är de så att en väninna till mig fyllde år och han har trånat efter dessa rosor....vad tror ni att hon önskade sig....rätt...rostavlorna, så nu är hon nöjd över sin present och jag gråter en liten tår...
Visar också den senast sålda tavlan ur serien Prick.....

5 kommentarer:

  1. Förstår..vissa tavlor är svåra att skiljas ifrån..men gulligt av dig,att ge rosorna till din väninna..fin tavla med Pricktema...härliga färger..
    Kram Karina

    SvaraRadera
  2. Javisst är det så att man blir kär i vissa tavlor man gör,jag har oxå en så hemma...;))) Men samtidigt är det ju sååå roligt att nån annan tycker om dom..;))
    Å jag gillar verkligen dina DAMTAVLOR...;)))

    Önskar dig en fin dag...
    KRAAAAM på dig vännen!!

    SvaraRadera
  3. Förstår att du har svårt för att skiljas från dina vackra målningar men samtidigt är det ju tur att andra oxå gillar dom och vill äga dina konstverk.
    Ha det fint!
    KRAM
    Eva

    SvaraRadera
  4. Haha ja det är svårt när man gjort nåt man gillar och vet med sej att man kanske inte får till på samma vis igen . Men du får väl gå hem till väninnan och kika på dem titt som tätt !
    Kraam/Lotta

    SvaraRadera
  5. Dear Irene, I really love your work and stile.
    These ladies are great!
    Love,
    Lúcia

    SvaraRadera