2012/08/25

Kreativ efter loppis

Jag var på en loppis i sommar som satte fart på kreativiteten. En liten berså är vad jag har i sinnet, där kvällssolen lyser och där jag kan pusta ut efter dagens arbete, visst låter det skönt. Hittade nya stolpar som jag oljade in med slipersolja. Nu ska det grävas och plockas sten och planteras förstås. Det blir vildvin tror jag. Som ni ser så står där redan ett litet bord eller bänk egentligen, loppat för en tia och nysprejat. Den gamla gungan för en femkrona med fin patina hängde jag upp i ett träd. Ja, så kan det bli när inspirationen slår till på en loppis... /Trevlig helg till er alla läsare /

5 kommentarer:

  1. Men guuuud va du är händig,det där ser att bli hur mysigt som helst...;))))

    KRAAAAAM vännen och ha en ljuvlig Söndag!!

    SvaraRadera
  2. Vad härligt med en alldeles egen berså.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  3. Oj vad du, kreativa bloggvän pysslar och håller på. Heja dig!!!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Hej--tackar för titten inne hos mej.. Oj så mååånga fina tavlor du har målat igen..de e så levande..Jag tycker så om dina damer..inga smala tunna som oftas är avbildade.. nää de har tjocka härliga lår o rumpa..bra att det blir sånt oxå.Va fint det blir med svart målade höstörar..du får visa sen då det är planterat..

    SvaraRadera
  5. vad fint du gör ska bli jättespännande att se slutresultatet
    Ha en skön dag

    SvaraRadera