2012/08/08

Serverat på vintagesoffan

Jag ska måla om soffan sa min kompis A. Riktigt shabby chic sa jag när vi dukade upp massor av ost, kex, frukt o grönt till en tjejkväll på den långa bryggan i A:s sommarstuga. De fina kvällarna är lätträknade i sommar men just den här kvällen var sommarvarm. Vi åt och drack, men lite motion fick vi allt när vi  måste resa på baken för att hämta ännu en portion.. för det smakade ju så bra. Det här kan jag rekommendera, tänk så enkelt och snabbt vi fixade en fest, ingen behövde stå vid spisen och alla hjälptes åt...tummen upp för sådana fester.....

3 kommentarer:

  1. Ohh vad mysigt med fest på bryggan ,Ser verkligen gott ut ,och visst blir allt så enkelt när man hjälps åt
    Ha en skön kväll

    SvaraRadera
  2. Japp,precis så ska en fest vara...;)) Ser underbart gott å härligt ut,jag funderar på om vi ska en myskväll här imorrn med lite gosaker..Är sååå sugen på ost å kex...haha...

    KRAAAAM fina du å ha en ljuvlig dag..

    SvaraRadera
  3. Det ser jättetrevligt ut, man behöver inte krångla till det för att det ska bli mysigt.
    Sitter man på en brygga så är det inga myggor heller.
    Ha en fortsatt trevlig helg

    SvaraRadera