2012/08/29

Nu har det hänt

vilken mardröm, det som inte fåååår hända...hände. Min laptop pajade, den gick inte att starta, och paniken kryper ända in i märgen, jag tittar på mitt på inköpta minne som jag skulle lägga in alla bilder på...snart ska jag...men det blev inte av och då sitter man där och får skylla sig själv. 5 år var datorn och det är livslängden säger de som vet. Nu har jag inhandlat en ny och laddat in de bilder jag hade i kameran, som var många tack o lov. Men den här historien har ett lyckligt slut, min sonhustru har en arbetskamrat som fixar det mesta, hon har plockat isär datorn och fått över alla mina bilder på ett minne,blir man inte lycklig. Vad är en bloggare utan sina bilder, jag råder er att köra kopior,om ni inte redan gör det, då slipper ni denna mardröm.  Tack min räddare i nöden.....

4 kommentarer:

  1. Meeen vilken tur att det finns duktiga människor du...;)) Jo jag har gjort som du så nu lägger jag över alla bilder på USB..;)))Lycka till med nya datorn..KRAAAAAM vännen och ha en härlig dag!!!

    SvaraRadera
  2. Puh, vilken tur det finns experter när det händer sånt där.
    KRAM
    Eva

    SvaraRadera
  3. Så skönt att det löste sig. Ja, jag kan tro att det är en mardröm. Brukar säkerhetskopiera bilder men det blir alldeles för långt mellan varven.
    Ha en fin kväll
    kram

    SvaraRadera
  4. Ja, en bloggare är väl inget utan sina foton! Suck o puust att det löste sig!
    Kraam!
    -Pia-

    SvaraRadera